söndag 28 augusti 2011

Med blåbärspaj i magen

Visst är man alltid lite visare på söndagar, när man har hela veckan framför sig. Det är som att bestämma sig för att banta när man har en bulle i munnen.

Men idag känns det bra, efter att LCHFat i 3 veckor. Resultatet av en fika på Waynes då jag och min vän utmanade varandra att undvika kolhydrater och socker i 4 veckor. Idag är det 3veckor och 1 dag sedan och jag är inte ett undantag så alla säger att man ska rasa i vikt...gjorde det i 1 vecka, sen gick jag upp lite och sen stod jag still. Damn

Blåbärspaj, det var blåbärspaj på jobbet idag så jag förstärkte min fantastiska karaktär och smsade Linn och avslutade vår pakt. Så nu är jag FRI att börja en ny vecka med ny diet.

Jag tänker viktväktarna nu, jag och bara jag. Räkna points, äta gröt och inte spy mig helt jävla less på äggrör och ost. Vem visste att man kunde lessna på ost liksom eller sakna frukt!

Känner mig insiktsfull idag och ser fram emot morgondagen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar