lördag 3 december 2011

Lite kort om idag

Har tvättat fönster och tänkt på mormor som gick bort vid påskas. Vi kan nog säga att hon tvättade fönster  oftare än medel-svensson, hon städade en hel del. Så jag hade henne i tankarna när jag putsade och torkade och jag saknade henne- eller mer saknar henne, som ett konstant.

Sen har jag lagt ca 5 min av min tid på att bära upp balkongmöbler till vinden. Varför känns det så jobbigt innan det är gjort? Why!?

En tripp med bussen vill Valbo så att syster fick köpa sig en ny/stor säng och jag kom hem med en tavellist och tre hyacinter (dom luktar ju så gott). Från buss till vän, för adventsfika- hem till färdigpackad träningsväska och off to Friskis för ett step-pass. Hem för att göra lite spagetti med köttbullar + matlåda.

Nu blir det film- Warrior

Ps. Jag har ätit ketchup till alla måltider idag.   

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar