lördag 17 mars 2012

Home sweet home

Jag har jobbat väldigt mkt på slutet och kan med det ha blivit lite hemmakär. Det började med att jag nådde toppen av lathet och sov istället för att gå till stan (500m) för att träna. Då skam ligger nära till hands för mig mådde jag inte kanon av detta beslut och kompenserade med att ladda ner zumba. 



Klädde på mig lite salsa-inspirerade kläder (då ingen ser mig i vardarsrummet/sovrummet/allrummet) och tänkte woop woop, lets do this! Jag shakade i ca 15 min innan jag tröttnade och istället koreograferade en egen dans till Dannys Radio. Känner en liten värmande känsla i magen än idag då jag vet att ingen någonsin kommer veta hur jag såg ut den dagen.  Detta var slutet på min zumba karriär....

Men inte slutet på min hemmaträning då jag nu har hittat det bästa....roligaste...och mest effektiva ever. Jillian (från biggest loser) 30 day shred, 20min varje dag i 30 dagar och voila. Eller jag vet ju inte riktigt resultatet då jag är på dag 2 men det känns bra. Nu kan jag ju vara lite partisk då jag älskar biggest loser och har väl nyligen accepterat att jag inte är tillräckligt tjock för att vara med....tyvärr.

Så inspirerad i vardagsrummet har jag äntligen även beställt en iphone och en onepiece, 2år efter alla andra. Att man kan få så mkt gjort hemmifrån...helt underbart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar