måndag 19 mars 2012

Sjuk-måndag

Vaknar med svettningar, ont i magen (hatar mens!) och en stark känsla av feber. Nu har jag tagit en Ipren och mår faktiskt lite bättre. Jag avskyr att må dåligt, var tvungen att vila en stunda när jag skulle packa ihop mina saker hos pojkvännen i morse. Vi pratar: 4 plagg kläder, 2 par skor, 2 3kg-vikter och en mobiltelefon. Pjuh

Glömde vetevärmaren...glömde den!


Nu ska jag sova sedan blir det Once upon a time, presentshoppning till mamma som fyller år, lite läsning och sen kalas med massa gott. 

På torsdag är det båtsalong (kryssning med författare) med bokklubben och då är det bra om jag läst klart Fjäril i Koppel eftersom tidningen Tara har bestämt att vi ska läsa den. Japp...PocketPacket har blivit utvald att vara med i Tara, mkt spännande, vilket glam life jag lever.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar