tisdag 13 mars 2012

Veckan

Ja då var man flickvän! 

Och med det följer en viss påökning av vänner familj och sociala aktiviteter. Jag har redan hunnit träffa hans familj (mamma, pappa, syster+pojkvän, mormor, farmor, farfar) minus en syster med pojkvän och varit på en parmiddag med nya trevliga människor. Blev lite stressad efter maten då jag skulle med buss till ett nattpass och gick utan att säga hej då till nån. Tänk dig...efter 2h trevlig middag ställer jag mig bara upp och går utan ett enda ord. Hmm, kan vara det otrevligaste jag gjort. Försökte rädda situationen med att sms pojkvännen att hälsa alla.

Och resan fortsätter:

Mån: jobb förmiddag och sen natt
Tis: sova, stan med lillebror följt av pizza på bakfickan (rekomenderas!) och Bio
Ons: jobb, zumba och sen är det dags att presentera pojkvännen för vännerna
Tors: Jobb och middag med pojkvännens jobbarkompis+familj
Fre: träning och kvällsjobb
Lör: Parmiddag med syrran+pojkvänn och andra syrran med sambo
Sön: sova mysa och ligga i soffan



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar