tisdag 8 november 2011

Top 7 seriedagar (del 1 av 7)

Jag tänker lista dagarna efter hur bra seriedagar de är, I know det här kommer bli SÅ intressant! Kommer tyvärr inte ha någon känsla för spänning genom att börja med den sämsta dagen utan jag tänker nu utnämna tisdag som nr 2.

Serievecka, bästa seriedagar i ordning:
1.
2. Tisdag
- Hart of Dixie, guilty pleasure chick flick tema. Ung oempatisk, high fashion (med lite för korta shorts, kan jag vara avundsjuk? Hmm?) flyttar till småstad för att lära sig känna. Hon är inte omtyckt och det gillar jag.

- 2 broke girls, Också chick flick tema. En oempatisk whitetrash som bor med en fd rik tjej med häst. De försöker få igång en cupcake buisness. Vem kan inte relatera till det?

- Gossip girl, om Manhattans elit som de säger själva i serien. Jag tycker om Blair och Chuck då de är elakast och kanske rikast och sen skiter jag i resten. Betyder att jag är ca 20% intresserad av den här serien, men som ni kanske förstår- Det räcker!

3.
4.
5.
6.
7.


Ps. detta är en följetång

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar