tisdag 3 april 2012

God morgon?

God morgon! Eller jag har varit vaken ett tag, hunnit ätit lite fil med nötter och reflekterat över min dröm.

Jag var förskolelärare (det är återkommande i mina drömmar) med en twist, för jag var även tvungen att slåss mot "un-dead" typ zoombies med full rörlighet. Och det var så jobbigt men gick kanonbra ett tag. Damn, vilken fighter jag var!
Men då kom han, svart, ojämn i huden med ett leende på läpparna, jag missade hjärtat med mitt spjut (ja jag hade ett spjut) och han bara lät spjutet gå igenom, lite som scenen (4,23 in) med Aragon i Sagan om ringen när har försöker rädda Boromir, fast i förskolemiljö. Och när jag skrek på hjälp kom det inget., bara ett litet pip....och sen vaknade jag av ett en telefonförsäljare ringde.

Slutsats: Gå upp med pojkvänn och tvinga inte dig själv att sova längre fast att du inte är trött (för att det känns lyxigt) och även bli inte förskolelärare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar