tisdag 10 april 2012

Shopping

Min pojkvän är borta och turistar i Japan i två veckor och därför fyller jag  tomrummet med shopping och tv serier. Helt hälsosamt...lag lovar?


Kolla in min nya plånbok!

Jag har fått för mig att det är super-inne med orange just nu. Men kom på att det kanske är för att det just varit påsk....hmmm?
Hoppas att det håller i sig, för pasteller (som jag vet är inne) känns bättre när det är varmt ute och solen har gjort sitt som zoombie-färgen man har nu.



Satsar på gröna fingrar med en ny orkide (de andra dör ju) och även örter från IKEA ca 18kr. Jag hoppas att alla överlever ett tag nu. Älska IKEA...och deras kotlettrad! Har du inte testat åk dit och ät!


Ps. har även köpt en awsome svart trenchcoat 299kr (kap), ett nytt vardagsrumsbord som ser precis ut som det förra fast utan hål och fläckar, en lila vattenkanna och en äggskärare. Och jag saknar fortfarande honom som crazy...hmm?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar