tisdag 10 april 2012

I dont know how she does it

För det första vill jag säga att det är en FÖR lång titel för det andra I dont know why she did it? Sara Jessica parker som har huvudrollen alltså, skitfilm!

Kvinna 30-40år (kanske äldre med all botox, these days) har två barn, en man och karriär. Och sen handlar det om att hon inte hinner med. Stressen och hur allt blir dåligt när hon inte har tid för allt. Den här filmen är som att sitta med på den värsta sy-juntan i ditt liv...bla bla bla. Det är synd om mig.....bla bla bla jag älskar mina barn (men det känns inte i filmen) bla bla bla......jag jobbar för mkt....bla bla bla.

Filmen slutar med att hon säger ifrån till chefen och wow allt blir bra! Så nu behöver du inte se den.

-M (av 5) tid jag aldrig kommer få tillbaka

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar